سفارش تبلیغ
صبا ویژن

p30rank

پیسی رنک p30rank کسب درآمد همراه با افزایش بازدید

پیسی رنک

این سایت از سال 1386 تاکنون تجربه فعالیت در زمینه افزایش بازدید و سئو سایت دارد. کلیه روش های به کار گرفته شده در این سایت به مرور زمان اصلاح و دقیق شده است.

شما با انجام کارهای سایت درآمد کسب میکنید و امتیاز دریافت میکنید که به کمک امتیاز میتوانید خودتان در این سایت تبلیغات مختلف سفارش دهید، امکان تبدیل موجودی به امتیاز هم وجود دارد.

این سایت فارسی است و کار کردن با آن بسیار راحت است به هر دلیلی با کار کردن مشکل داشتید بعد از ورود به سایت در حساب کاربری خود گزینه آموزش کار با سایت را در منو میبینید و میتوانید از آن کمک بگیرید.

درآمد شما باتوجه به تعداد و نوع تبلیغات، بازید سایت و وبلاگ شما متفاوت است.

روش های کسب درآمد

کسب درآمد از شبکه های اجتماعی
کسب درآمد از پاپ آندر ویژه
کسب درآمد از جستجوی در گوگل
کسب درآمد از تبلیغات بنری ویژه

برای ثبت نام وارد لینک بالا شوید.

خدمات سایت پیسی رنک

برای استفاده از خدمات سایت پیسی رنک نیاز به ثبت نام دارید. بعد از ثبت نام پنل کنترل مدیریتی پیشرفته ای در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در خود سایت هم آموزش کامل کسب درآمد به روشهای پایین توضیح داده شده است.

  1. افزایش بازدید سایت یا وبلاگ
  2. افزایش جستجوی بینگ
  3. افزایش جستجوی در گوگل
  4. سیستم پاپ آندر و تب آندر
  5. خرید بک لینک follow
  6. سیستم تبلیغات بنری ویژه
  7. تبلیغات بنری رایگان

افزایش بازدید سایت یا وبلاگ

سیستم افزایش بازدید زبانه ای جهت افزایش بازدید واقعی سایت می باشد. توسعه یافته? سیستم پنجره ای است که با رفع مشکلات آن طی چندین سال به سیستم زبانه ای منجر شده است. بازدید ها به طور کامل در تب یا زبانه های جدید باز و به صورت واقعی انجام می شوند. در این بخش شما از سایت های دیگران بازدید می کنید و امتیاز کسب می نمایید و به اندازه امتیاز از سایت شما نیز بازدید می شود. اگر فرصت کسب امتیاز ندارید امکان خرید امتیاز وجود دارد.

افزایش ورودی یا جستجوی گوگل

در بخش افزایش جستجو در گوگل کاربرانِ سایتِ کلمه کلیدی مد نظر شما را به صورت دستی در گوگل جستجو می کنند. در صفحه نتایج جستجو به دنبال لینک شما می گردند. بعد از پیدا کردن لینک شما روی آن کلیک کرده و وارد سایت شما می شوند. به اندازه ای که شما مشخص کرده اید در سایت شما می مانند. امکان مشخص کردن زمان ماندن در سایت بین 20 تا 200 ثانیه وجود دارد.

خرید بک لینک فالو FOLLOW

سیستم تبادل بک لینک قوی پیسی رنک شامل دو بخش رایگان و ویژه می باشد. لینک های ویژه به صورت فالو و لینک های رایگان به صورت نوفالو قرار داده می شوند. لینک های رایگان تا زمانی که لینک باکس در سایت موجود باشد فعال است و به محض حذف، لینک کاربر نیز حذف می شود. لینک های ویژه دارای مدت زمان اعتبار یک ماهه تا سالانه هستند و باید تمدید شوند. درصورت خرید بک لینک نیازی به قرار دادن کد در سایت نیست.

تبادل بنر رایگان

تبادل بنر فراگیر یکی از راه‌ های مناسب برای معرفی محصول و خدمات شماست. در این سیستم به دلیل دیده شدن برند شما، حتی اگر کلیکی صورت نگیرد، به صورت پیشفرض باعث افزایش آگاهی درباره‌ی برند شما خواهد شد. شما حتی می‌توانید در کنار معرفی محصول و خدماتتان، پیشنهاد و تخفیف‌های خود را نیز به جامعه بزرگی نمایش دهید. نکته مهم این است که تمامی این سیستم رایگان و تبلیغات بنری اینترنتی رایگان به سود شماست.

سیستم پاپ آندر و تب آندر ویژه

در 2 سال گذشته تبلیغات پاپ آندر یکی از موثرترین قالب های تبلیغاتی شده و محبوبیت آن افزایش پیدا کرده است. صاحبان وبسایت در سراسر جهان نتایج جستجوی معجزه آمیز و افزایش عظیم ترافیک وب سایت خود را با استفاده از تبلیغات پاپ آندر مشاهده کرده اند. این نوع تبلیغات جز پربازده ترین و مقرون به صرفه ترین تبلیغات محسوب می شود. تمام این بازدید کنندگان ایرانی و واقعی و بدون تکرارِ آی پی و حتی سیستم است. خرید پاپ آندر ویژه نوع پیشرفته تر از پاپ آپ است و در واقع مشکلات آن را ندارد.

تبلیغ بنری لایت باکس

در تبلیغات بنری بعد از اضافه کردن بنرهایتان و خرید اعتبار، بنرهای شما در سایت های کاربرانِ فعال قرار می گیرد. سیستم پیسی رنک دارای گزینه های تنظیمی پیشرفته ای است که امکان محدودت نمایش بنر در ساعت، محدودیت کلیک بنر در ساعت، مشخص کردن سیستم عامل، مرورگر، کشور، دسته و … را فراهم می کند. سیستم تبلیغات بنری لایت باکس این سایت زیبا ترین و مقرون به صرفه ترین سیستم در بین سایت های ایرانی است.

زیرمجموعه گیری

10 درصد پول و امتیاز افرادی که توسط لینک یا بنرهای ارجایی شما در سایت عضو شوند برای همیشه به شما میرسد.

برداشت درآمد از پی سی رنک

کلیه درآمدهایی که به بالای 9 هزار تومان برسند به طور خودکار در صف واریز قرار می گیرند. هفته ای یک تا دوبار به طور کلی تسویه صورت می گیرد.
کلیه پرداخت ها به صورت حواله پایا انجام خواهد شد.